neděle 6. prosince 2015

První DYI - dýka temného



Ahoj!
Po dlouhé době konečně přidávám první DYI. Dneska to bude dýka temného Rumplestiltskina ze seriálu Once Upon a Time - pokud někdo znáte, směle se ozvěte.
Dýka je na výrobu velice jednoduchá - inspirovala jsem se v jednom videu na YT, ale maličko jsem to předělala na svůj vlastní DYI. Ať se líbí!

1) Na netu jsem si našla tento obrázek:



Ten jsem vytiskla na šířku A4.

2) Dále jsem ho obkreslila na tvrdý krabicový papír a také ještě jednou na normální čistý bílý tenký. Oba jsem vystřihla a tvrdý jimi oblepila. Takže z obou stran bude dýka.

3) Přední i zadní stranu vybarvím tužkou nebo stříbrnou fixou - pro kovový nádech.
Kraje namaluji černou fixou, ať nejsou vidět kusy kartonu.



4) Z kartonu vystřihnu ještě dvě kola, která připevním na konce rukojetě dýky. Oblepím je stříbrnou páskou.
Ještě si seženu delší dutou trubičku - např.:



Nee, dělám si srandu. :D


Tuto:



Bez víčka ji oblepím páskou stříbrnou a na její konce nalepím obě stříbrná kolečka.


5) Nakonec dýku "zasuneme" do rukojetě a můžeme říct, že dílo je dokonáno! Výsledek by měl vypadat takto:




Pokud se povedlo, gratulace! :-) 



Žádné komentáře:

Okomentovat